KambiaHarga pengubah jenis kering dan pengubah tenggelam minyakCiri produk dan kaedah penggunaan

  • masa pelepasan:2024-03-22 21:03:48
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:557
  • Penerangan pantas:

    Kambia,Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air sementara pengubah m

Kandungan artikel

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

KambiaKaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

SalihliJarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.


KambiaHarga pengubah jenis kering dan pengubah tenggelam minyakCiri produk dan kaedah penggunaan



kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Kebocoran minyak di flange looper

Petikan terakhiroscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%,KambiaKarakteristik pengubah tenggelam minyak, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.


KambiaHarga pengubah jenis kering dan pengubah tenggelam minyakCiri produk dan kaedah penggunaan



(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

sumberPenukar jenis kering

Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

KambiaSetelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi,KambiaHarga pengubah kotak 630kw, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again,KambiaPembuat pengubah distribusi, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, bahagian, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

KambiaMaklumat produk lain
  • Hamburg-BergedorfJembatan naik bimbitPenggunaan dan pilihan

    Hamburg-BergedorfJembatan naik bimbitPenggunaan dan pilihan

  • LeipzigJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiPiawai sekerap

    LeipzigJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiPiawai sekerap

  • LeipzigPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriPengetahuan mengenai pemprosesan dan penyel

    LeipzigPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriPengetahuan mengenai pemprosesan dan penyel

  • LeipzigLift luar rumah di tingkat tiga.Cara melakukan kerja keseimbangan yang baik

    LeipzigLift luar rumah di tingkat tiga.Cara melakukan kerja keseimbangan yang baik

  • IraqPengubah kuasa jenis minyakSebab utama soalan

    IraqPengubah kuasa jenis minyakSebab utama soalan

  • Bandar JerseyPlatform penangkapan jenis gunting hidraulikApa yang diperlukan dalam pemeriksaan kuali

    Bandar JerseyPlatform penangkapan jenis gunting hidraulikApa yang diperlukan dalam pemeriksaan kuali

  • Bandar JerseyJembatan naik bimbitEntiti

    Bandar JerseyJembatan naik bimbitEntiti

  • FushunJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikBolehkah anda bekerja pada ketinggian

    FushunJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikBolehkah anda bekerja pada ketinggian

  • segera:Peringatan: Maklumat KambiaHarga pengubah jenis kering dan pengubah tenggelam minyakCiri produk dan kaedah penggunaan memberi anda KambiaHarga pengubah jenis kering dan pengubah tenggelam minyakCiri produk dan kaedah penggunaan oleh syarikat kami, perkhidmatan KambiaHarga pengubah jenis kering dan pengubah tenggelam minyakCiri produk dan kaedah penggunaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KambiaHarga pengubah jenis kering dan pengubah tenggelam minyakCiri produk dan kaedah penggunaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KambiaHarga pengubah jenis kering dan pengubah tenggelam minyakCiri produk dan kaedah penggunaan. KambiaHarga pengubah jenis kering dan pengubah tenggelam minyakCiri produk dan kaedah penggunaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KambiaHarga pengubah jenis kering dan pengubah tenggelam minyakCiri produk dan kaedah penggunaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!